Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Paola Gossow?

Χθες το βράδυ το Τέταρτο Ράιχ του Γιαγμανικού Χέβι Μέταλ, γνωστοί στους κοινοί θνητοί και σαν Accept, σκόρπισε τον Τευτονικό Τρόμο στη μεταλλική πόλη της Θεσσαλονίκης.

Αλλά απ'ό,τι φαίνεται ήταν τέτοιο το σοκ και το πέος που οι κοινωνοί του μεταλλικού πνεύματος άρχισαν να χάνουν τα λογικά τους.
Πριν βγουν οι Αξέπτηδοι στη σκηνή του Principal Club Theater Stadium Arena Auditorium Opera ή κάτι τέτοιο, έπιασα την πάρλα με κάτι τυπάδες λες και τους ήξερα κι από χθες, γιατί όπως έχουμε ξαναπεί denim and leather brought us all tougether.
Ο τυπάς λοιπόν έλεγε για μια τύπισσα που έσκασε στο μαγαζί που δούλευε, ήτοι εικοσιτετράωρο ψιλικατζίδικο, κι άρχισε να παίρνει και να παίρνει και να παίρνει πράματα μέχρι που του έκανε λογαριασμό 190 ευρώ.
Εγώ δεν ήξερα ότι μπορείς να κάνεις 190 ευρώ λογαριασμό σε ψιλικατζίδικο. 190 ευρώ κάνει όλο το ψιλικατζίδικο.
I doez math very best.
Και τη λέει ο τυπάς, "μόνη σου θα τα φας όλα αυτά";
Και απαντάει αυτή "όχι, είμαστε έξι κοπέλες και πάμε για μπάτσελορ πάρτι".
Προφανώς πλέον τα μπάτσελορ πάρτι απαιτούν για την εκτέλεσή τους τσιγάρα, πατατάκια, τσιχλόφουσκες και Τυχερές Σακούλες Ντόρα η Εξερευνήτρια.
Κι η τύπισσα βγάζει να πληρώσει με πεντακοσάρικο.
Μαλάκες μου, έχετε δει καν στη ζωή σας πεντακοσάρικο; Αν δε δουλεύετε στο νομισματοκοπείο ή σε ξέπλυμα χρημάτων από πρέζα ρισκάρω να πω πως όχι. Εγώ με πενηντάρι ντρέπομαι να μπω σε ψιλικατζίδικο γιατί θα αναγκάσω τον άνθρωπο να μου δώσει όλο του το ταμείο σε ρέστα και μετά θα μου γαμήσει το Χριστό, την Παναγία και καμιά δεκαριά Αγίους.
Και της λέει ο τυπάς "δε γίνεται, δεν έχω να στο χαλάσω" και βγάζει διακοσάρι η γκόμενα. Και πάει να της δώσει τους δέκα εβραίους ρέστα και του λέει "δεν πειράζει, κράτα τα".
Όπου και ο τύπος λέει "έπρεπε τελικά να την είχα αφήσει να πληρώσει με το πεντακοσάρι".
Ήταν και η πιο αληθινή ιστορία που έμελλε να πει στη διάρκεια της βραδιάς.
Για παράδειγμα, σε κάποια φάση η συζήτηση γύρισε στους Nightwish.

Εγώ προσωπικά τους Nightwish σαν μπάντα τους έχω και χεσμένους, αλλά αναγνωρίζω ότι η μόνη άλλη περίπτωση να βρεις τόσες γκοθούδες μαζεμένες σε ένα μέρος είναι να βγάλει σε έκπτωση ο Χόντος την απόχρωση makeup "πρόβειο γιαούρτι".
Και λέει ο τυπάς ότι θα σκάσουνε οι Nightwish στο Rockwave, την ίδια μέρα με τους Τζούντας φάκιν' Πριστ, κάτι το οποίο ακούστηκε σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση.
Και λέω εγώ, "σώπα ρε, έχω κλείσει εισιτήριο για τους Πριστ στο Rockwave".
Και λέει "βλακεία έκανες, ακύρωσέ το".
"Γιατί;"
"Γιατί αμέσως μετά θα έρθουν στο Καυτατζόγλειο. Έχω έγκυρες πηγές".
Σημείωση για τους Αθηναίους αναγνώστας: το Καυτατζόγλειο, γνωστό και σαν Καυτατζόγρειο, είναι το γήπεδο του Ηρακλέους Θεσσαλονίκης.
Κι αυτή ήταν η μόνη αληθινή πληροφορία που δόθηκε στις τελευταίες δέκα προτάσεις. Όχι, ψέματα, κι αυτή που έλεγα για τους Nightwish και τις γκοθούδες.
Αυτές οι έγκυρες πηγές είναι αυτές που μας έχουν χορτάσει μούφες. Έχω κι εγώ εξαιρετικά έγκυρες πηγές που λένε ότι αύριο η Βόρεια Κορέα θα αυτοπροσαρτηθεί στην Αμερική ως 51η Πολιτεία.
-Τι πηγές δηλαδή;
Ρώτησα τον πούτσο μου.
Και παρ'όλα αυτά αν η προηγούμενη ιστορία ήταν παπάς, αυτή που θα ακούσετε στη συνέχεια είναι τουλάχιστον αρχιμανδρίτης,
Στο ψιλικατζίδικο που δουλεύει (που μετά απ'όλα αυτά που άκουσα έχω αρχίσει να αμφισβητώ ακόμα και το ότι υπάρχει ψιλικατζίδικο) σκάει μύτη πού και πού η Πάολα.
Την ξέρετε την Πάολα. Είναι αυτή η σοπράνο της όπερας που τραγουδάει άριες σαν το "Είσαι Τρελός", το "Κράτα Με Λίγο Ακόμα" και το "Ένα Και Δύο Πηδάω Τα Κύματα".
Και ως σωστός μαλλιάς αλήτης που σέβεται την άπλυτη από το 1992 Μπλάιντ Γκάρντιαν μπλούζα του, θα περίμενε κανείς ότι και μόνο που θα εκστόμιζε το όνομα Πάολα θα άρχιζε από αντίδραση να κοπανάει τις μπάλες του στον τοίχο.

Αντ'αυτού μας λέει "μην τη βλέπετε έτσι, η Πάολα είναι πολύ μέταλλο".
Όπα. Όπα. Όπα. Σπάσ'τα και ξαναρίχ'τα.
Τι έκανε λέει;
"Ναι ρε συ. Αφού το έχει δηλώσει κι η ίδια, ότι είναι στο σκυλάδικο μόνο γιατί είναι εκεί τα λεφτά. Την έχουν δει να σκάει μύτη σε λάιβ Μάνογουορ και έχει βγει στο Μέταλ Χάμερ",
Προσπερνώ την πεποίθηση ότι το να βγεις στο Μέταλ Χάμερ σημαίνει κάτι.
"Και επειδή με είδε κι εμένα ότι είμαι μεταλάς μου λέει ότι μια φορά σε ένα γάμο παίζανε το Μήλο Μου Κόκκινο κι αρχίζει και σκάει κάτι γκαζομεταλλιές στην κιθάρα".
Μάλιστα.
Θα έχετε δει εκείνη τη διαφήμιση του Λαϊκού Λαχείου που είναι μια μεταλομπάντα σε μια πλατεία και βαράνε τα δικά τους και δεν κουνιέται φύλλο, και μόλις το γυρίζουν στο "με άφησες, σκορδόπιστη" γίνεται από κάτω το πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-πω-τι-καημός, με τον υπότιτλο "τα λεφτά είναι στο Λαϊκό".
Πιθανώς να γνωρίζετε και προσωπικά κάποιον από εκείνους τους μουσικούς που κάθε Σαββάτο βράδυ βλέπει να κομματιάζονται μπροστά στα μάτια του τα όνειρα να γίνει ο νέος Κ.Κ. Ντάουνινγκ καθώς βαράει με άψυχο βλέμμα τα ακόρντα του "Δεν Ταιριάζετε Σου Λέω".
Αλλά τώρα δε μιλάμε για τον ανώνυμο κιθαρίστα που κάθεται σε μια γωνία και παίζει ενόσω μουρμουρίζει από μέσα του αρχαίες κατάρες. Μιλάμε για την Πρωθιέρεια του σκυλάδικου την ίδια, που κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ λουσίματος σε λέλουδο νεκροταφείου.
Προσπαθήστε λίγο να φανταστείτε πόσο γελοίο είναι το σκηνικό.
Πάτε στο Ποσειδώνιο ή στο Φιξ ή στα Μαμούνια Λάιβ ή σε κάποιο άλλο καταχθόνιο σκυλάδικο και βγαίνει η Πάολα. Και βγαίνει ντυμένη με πέτσινο παντελόνι σε νούμερο "πρωκτική ασφυξία", τρίπατη αρβύλα Ναζιστικής Γερμανίας και τα υπερηχητικά βυζιά της να ξεχειλίζουν από τον κορσέ.
Στα χέρια της κρατάει μια κιθάρα σε σχήμα δικέφαλου αετού, γιατί α) η Πάολα είναι Παοκάρα και β) αν υπάρχει κάτι πιο χέβι από ένα αδίστακτο αρπακτικό σαρκοφάγο πτηνό, αυτό είναι ένα μεταλλαγμένο αρπακτικό σαρκοφάγο πτηνό.
Και καθώς αρχίζει να βρέχει το λέλουδο νεκροταφείου, η Πάολα αρχίζει με τη γνωστή "τσιγάρο, ουίσκι και νταλκάς" φωνή της να τραγουδάει το All We Are.

E...δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ έχω καυλώσει.
Αλλά το σκηνικό παραμένει γελοίο.
Αυτά, και να προσέχετε μην πάτε στον Βασίλη Καρρά και αντί για την Πριγκιπέσσα αρχίσει να τραγουδάει το Princess of the Dawn.

28 σχόλια:

  1. Έτσι είμαστε εμείς οι πολύ πελούσιες, χρυσό μου, χαλάμε ένα 500άρι στο περίπτερο για την οικονομική του ενίσχυση και λέμε ότι τα θέλουμε για μπάτσελορ για ξεκάρφωμα.
    Θες να μου πεις δηλαδή ότι οι Δαπίτες που πηγαίνουν στην Πάολα είναι κρυφομεταλάδες; Κι ότι το demo του "Να με αφήσεις ήσυχη θέλω" έχει μέσα ηλεκτρικές κιθάρες και σολίδια για τρελό ταρακούνημα; Αχ, σε τι κόσμο ζω! Όλο εκπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαφείς νομίζω οι επιρροές των Sodom στο "Είσαι Τρελός".

      Διαγραφή
  2. Το ψιλικατζίδικο ίσως είναι το μόνο που υπάρχει από τις ιστορίες του τύπου. Σαν μαγαζί, όχι σαν γεγονότα, ε; Αυτός πάντως "δεν υπάρχει" σίγουρα...

    Αμφιβάλλω ακόμα και αν όντως δουλεύει εκεί, ή είναι ο ίδιος πελάτης, και είναι αυτός που κάνει τους λογαριασμούς 190 € σε τσιγάρα, πατατάκια, τσιχλόφουσκες και Τυχερές Σακούλες Ντόρα η Εξερευνήτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει να έπεσα και στη μετενσάρκωση του Στεφανάκη.

      Διαγραφή
  3. Στο Rockwave οσοι ακουνε metal δεν θα πανε για τους Priest αλλα για τους Rotting Christ. Εγω προσωπικα που πλεον τη metal την εχω αφησει προ πολλου, δηλαδη δεν την αφησα, απλως θελω να μενω με τις αναμνησεις και το παιζω παλιος του στυλ... "τι να μας πειτε και εσεις ρε γατακια τωρα, οταν εμεις αγοραζαμε επι δραχμες το Somewhere in Time" μονο για τους Rotting θελω να παω. Γιατι καμια σχεση δεν εχει Gagarin ή Fuzz που ηρθαν τα δυο τελευταια χρονια με την ανοιχτη αρενα. Ουτε καν για τους Prodigy που ειμαι και φαν... δεν μου κανει καμια αισθηση η συναυλια.

    Παντως ετοιμαζομαστε και για το Σαββατο με Black Keys και Ιουλιο για Manu Chao.

    ΥΓ. To καυτατζογλειο το ξερουμε καλα, μπουρδελακι με γριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι απ'τη μία λες "το παίζω παλιός" κι απ'την άλλη λες "όσοι ακούνε μέταλ δε θα πάνε για τους Priest αλλά για τους Rotting Christ". Ρε μήπως εσύ έβγαλες τη θεωρία για την Πάολα που σκάει στα λάιβ των Μάνογουορ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/5/15 23:05

      Εγω την εβγαλα !!! Εγω την εβγαλα !!! ΕΓΩ ! ΜΟΝΟ ΕΓΩ. ΤΗΝ. ΕΒΓΑΛΑ.

      Precious..... Χαδια.

      Διαγραφή
    3. Και ποιος είσαι εσύ που 'ρθες εδώ σε μας να κάνεις πλάκα; Άντε σπάσε ρε μαλάκα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/5/15 16:50

      Είσαι ζημιά δε πιανεις μια, αλλού να κανεις πλακα. Αντε σπάσε ρε μαλάκα.

      Διαγραφή
  4. Γιατι οι Christ ειναι νεοι ρε Θωμα... πρωτο "τυχαιο" ακουσμα καπου στο 97 με 98 στην εκπομπη Metal City (για τους πιο μεγαλους).

    Οσο για την Παολα και ολους του ροκαδες/μεταλαδες, εχω υιοθετησει την αποψη του Θειου Νωντα που ειπε σε μια συνεντευξη οταν τον αποκαλεσαν ροκ τυπο. Ειπε λοιπον ο Πουλικας, " απο τοτε που στην τηλεοραση βγαινει η καθε μια και λεει, εισαι πολυ ροκ σημερα αγαπη μου, το θεωρω προσβολη να με αποκαλουν ροκα"!

    Βεβαια πρεπει να ξερεις οτι πολλοι μεταλαδες κιθαριστες/μπασιστες/ντραμερς για τα προς το ζην παιζουν σε κατι σκυλαδικα με τσιγκινους τοιχους και ριχνουν στα σολα μεχρι και τα καγκελια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους οργανοπαίχτες κι εγώ το ίδιο που λες είπα.

      Διαγραφή
    2. "Μού 'παν να μη μπλέξω τα σκυλιά με τους ροκάδες
      όμως αν δε δούλευα θα τρώγαμε παπάδες"

      Γιάννης Γιοκαρίνης


      Αυτό είναι ροκ... αλλά όχι σκέτο, με ρολ

      Διαγραφή
    3. Στο παράλογο το ρίχνεις του Ιονέσκο, μα χθες αγόραζες καρτούλες της Ουνέσκο.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος27/5/15 09:53

      Εγώ πάντως τους Κράιστ τους έχω δει 2,5 φορές. Προσωπικά πάω για Πριστ.ΜΟΝΟ!

      Ρε συ Θωμά, προχθές είχε γενέθλια μια φίλη μου και πήγαμε σε τρεντάδικο-ξεφτυλάδικο. άρα μήπως ακούω κρυφά στο σπίτι μου Παντελίδη και δεν το έχω πάρει πρέφα;

      Πρόεδρας ΑΠΙ

      Διαγραφή
    5. Θέλω να μου εξηγήσεις το .5 στο 2.5. Οκ, έφυγες στη μέση, αλλά γιατί; Δε σ'άρεσαν την τρίτη φορά και σ'άρεσαν τις δύο πρώτες; Σε μάζεψαν οι μπάτσοι; Σε έπιασε κόψιμο; Τι;

      Διαγραφή
    6. ότι απλά τους πέτυχα στη μέση γιατί τότε έφτασα στη συναυλία;;;;

      Διαγραφή
    7. Πόσες Προστ είχες πιει για να μην ξέρεις τι ώρα άρχιζε;

      Διαγραφή
    8. Δεν είχα ανακαλύψει τις προστ τότες. Επινα ρετσίνες.

      Διαγραφή
    9. Με κοκακόλα ή χωρίς;

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος1/6/15 12:23

      δεν είμεθα παόκια

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος1/6/15 19:58

      Δεν ειμεθα παοκια. Ειμεθα πασοκια.

      Και που'σαι Γιωργακη.... Η κοκα να'ναι παγωμενη και τα παγακια κατευθειαν απο το ψυγειο.

      Διαγραφή
  5. ACCEPT και παλιά φρουρά μόνο. Γνωστά πράγματα και εγγυημένα πάντοτε για όσους ξέρουν και την αγαπούν την ατόφια μεταλική "μπαλίτσα"...Για νεογνούς, περαστικούς σαν την ιλαρά και διάφορους περίεργους, συγνώμη δεν θα μπορέσουμε, ήμεθα απασχολημένοι να θρέφουμε αρχίδια.

    Ετοιμάσου τώρα για Metal Gods. Υπόσχομαι δεν θα σου κάνω σπόιλερ από τις συναυλίες που θα δω σε 12 μέρες σε Αμβούργο και Βερολίνο.

    Επίσης ψήσου για Riot. Και επειδή δεν σε κόβω να κατεβαίνεις Αθήνα, παίζουν και επάνω στις 4 Ιουνιου, στο Οκτάμπαλο. Swords And Tequila και δώστου πόνο. Λογικά θα ξέρω και χοτέλι να σε στείλω για φωτό κτλ.

    Υ.Γ Μαλάκα...Ο Καρράς έχει το κάθε ξημέρωμα πεθαίνω (Εach Dawn I Die)...Μάλλον είχε πιει τζίπουρο και ούζο με τον Τζόει στο ξενοντοχείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού εμείς οι Έλληνες ξέρουμε να τα πίνουμε! Και να γκαμάμε!

      Διαγραφή
  6. Κάτσε διάβασε μηχανική ρε κοπρίτη και άσε τις συναυλίες. :p
    (Έχουμε βύσμα τον Κάλφα αμα θες :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για Νατσιάβα μπορείς να κάνεις τίποτα;

      Διαγραφή
    2. Όχι ρε φίλος δυστυχώς. Μόνο αυτόν έχω γνωρίσει. Δεν έχουμε σχέση με μηχανολόγους εμείς. Είμαστε του αίματος όχι του γράσου :D

      Διαγραφή
    3. Ο συνδυασμός αίματος και γράσου με παραπέμπει σε πρωκτικό σεξ που πήγε πολύ, μα πάρα πολύ στραβά.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/5/15 15:58

      Τσοντες με τριχωτους οικοδομους. Κιαμος VS Ρουβας, αιμα, δακρυα και κομπρεσερ.

      Διαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.