Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Θέλω να γαμήσω τη Hayley Williams

Πριν περάσουμε στο κυρίως θέμα μας, θα ήθελα να παρακολουθήσουμε την εκπομπή του Στάθη Παναγιωτόπουλου "Κλάνω στο Αεροπλάνο", στην οποία γίνεται...εχμ, αυτό που καταλάβατε ότι γίνεται.

Και νομίζατε ότι αυτός ο άνθρωπος δε γίνεται πιο κρύος από το Κρύο Ανέκδοτο της Ημέρας στο Ράδιο Αρβύλα. Πουλάκια μου.
Όπως έγραψα και στον τίτλο της εγγραφής, λοιπόν, θέλω να γαμήσω τη Hayley Williams. Και θα με πείτε τώρα, ποια είναι πάλι αυτή; Αυτή είναι η κοκκινομαλλούσα κοπελιά που μπορείτε να δείτε να τραγουδάει στο παρακάτω βίντεο:

Ίσως, εκτός από την Hayley, να παρατηρήσατε και έναν γκέι χορτοφάγο βρικόλακα που στραφταλίζει στον ήλιο και μια ανοργασμικιά που κάποιος της είπε ότι είναι γκόμενα κι αυτή τον πίστεψε. Αυτό συμβαίνει γιατί το τραγούδι που μόλις ακούσατε ανήκει στο soundtrack του Αίσχους. Φυσιολογικά αυτό δε θα έπρεπε να μας οδηγεί σε προκαταλήψεις εναντίον της μουσικής των Paramore, γιατί και οι Muse συμμετείχαν στο soundtrack του Αίσχους, αλλά αυτό ήταν το St. Anger τους. Στο Master τους, οι Muse μας έδωσαν το Knights of Muthafuckin Cydonia. Από την άλλη, οι Paramore δεν είναι ακριβώς Muse. Βασικά οι Paramore πολύ θα ήθελαν να ήταν Muse.
Στην τελική, όμως, αυτό δεν έχει καμία σημασία. Εγώ απλά θέλω να γαμήσω τη Hayley Williams.
Και θα με πείτε τώρα, από που κι ως που θέλεις να γαμήσεις τη Hayley Williams? Εσύ, εδώ και κάτι χρόνια, ήσουν ο ιδρυτής, πρόεδρος και μοναδικό μέλος της Ελληνικής Λέσχης Κατά Φαντασίαν Γαμιάδων της Μπιγιονσέ και μας τα είχες κάνει τόσο νταούλια με την πάρτη της που για να μη σε πάρουμε με τις πέτρες έφτασες να μας υποσχεθείς ότι δε θα την αναφέρεις καθόλου όλο το 2013, υπόσχεση που φυσικά και δεν έμελλε να κρατήσεις ούτε καν για ολόκληρο τον Ιανουάριο.
Λοιπόν, ο λόγος που αυτή τη στιγμή σας δηλώνω ότι θέλω να γαμήσω τη Hayley Williams δεν έχει τόσο πολύ να κάνει με την ίδια τη Hayley (ελπίζω αυτό να μην το παρεξηγήσει, γιατί ακόμα θέλω να τη γαμήσω. Η κοπέλα έχει αλλάξει όλες τις αποχρώσεις του κόκκινου, κι αυτό εμένα με τρελαίνει γιατί όπως όλοι μας ξέρουμε οι κοκκινομάλλες δημιουργήθηκαν από τον Όντιν σαν την ανταμοιβή των γενναίων Βίκινγκς πολεμιστών αφού γυρνούσαν από μια δύσκολη μέρα πάλης με τα στοιχεία της φύσης, τις εχθρικές φυλές, το Κράκεν και την ακρίβεια στα μαγαζιά). Για την ακρίβεια, το σημερινό άρθρο θα αναπτυχθεί με τη μέθοδο της σύγκρισης-αντίθεσης (φιλότιμη πλην αποτυχημένη προσπάθεια να πείσω τον κόσμο και κυρίως τον εαυτό μου ότι διαβάζω Έκθεση) ανάμεσα στους δύο τύπους γυναικών που αντιπροσωπεύονται από την Πρώτη Αγάπη και το Νέο Αίμα, αντίστοιχα.
Η Μπιγιονσέ, όπως όλοι ξέρουμε και κανείς με λειτουργικά μάτια δε θα τολμούσε να αντικρούσει, είναι μια υπερδιαστημική μουνάρα. Από την άλλη, όμως, είναι και λίγο ντίβα. Μη μου άπτου. Η γυναίκα που θα γυρίσει μια μέρα και θα σου πει "Αγάπη μου, σήμερα ξόδεψα εφτάμισι εκατομμύρια ευρώ στο κομμωτήριο, δεν πιστεύω να σε πειράζει;", και πιθανολογώ ότι δεν έχετε εφτάμισι εκατομμύρια ευρώ πρόχειρα.
Το χειρότερο, ωστόσο, με τις υπερδιαστημικές μουνάρες είναι ότι συνήθως αποδεικνύονται και οι πιο κρυόκωλες από όλες. Με εξαίρεση φυσικά την Κρίστεν Στιούαρτ, η οποία θα μπορούσε να καταστείλει το φαινόμενο του θερμοκηπίου με τον κώλο της. Αλλά ποιος τη γαμάει και την Κρίστεν Στιούαρτ. Εγώ μια φορά θέλω να γαμήσω τη Hayley Williams.
Πραγματικά, καμιά φορά βλέπω εφιάλτη ότι, μετά από χρόνια φαντασιώσεων, ευσεβών πόθων και ονειρώξεων έχω επιτέλους τη Μπιγιονσέ στο κρεβάτι μου και όση ώρα της πετάω τα μάτια έξω αυτή απλά κάθεται εκεί ακίνητη και κοιτάει το υπερπέραν και σκέφτεται αν πήρε κρεμμυδάκια. Βέβαια μετά θυμάμαι ότι ο Jay-Z τραγουδάει I got 99 problems but a bitch ain't one και ησυχάζω, αλλά και μόνο αυτές οι στιγμές τρόμου μου γαμάνε την ψυχολογία.
Η Hayley, τώρα. Γιατί θέλω να τη γαμήσω; Δεν είναι ιδιαίτερα όμορφη. Δε θα την έλεγε κανείς και άσχημη, αλλά δε νομίζω ότι θα τη δούμε τώρα σύντομα σε λίστα περιοδικού με τις εκατό πιο σέξι γυναίκες της χρονιάς ή κάτι τέτοιο. Ναι, δε θα κερδίσω το Τζόκερ τώρα σύντομα, αλλά τουλάχιστον το ότι η Hayley ήταν πιο πάνω από την Kim-ντρέπομαι-για-λογαριασμό-των-Αρμενίων-Kardashian ήταν αρκετά ενθαρρυντικό για την ανθρωπότητα.
H Hayley, όμως, είναι κάτι άλλο. Είναι αυτός ο τύπος γκόμενας, αυτός με τα πέντε χρώματα στα μαλλιά, αυτός που μπορεί να κάνει το τρίπτυχο φούτερ-τζιν-all star να μοιάζει σέξι, αυτός που αντί να κάνει duckface στις φωτογραφίες του βγάζει προκλητικά τη γλώσσα στο κατεστημένο της Αθήνας που δεν αφήνει τον ΠΑΟΚ να προοδεύσει, που πιάνει την κιθάρα και σε κάνει να νιώθεις ότι μόλις κατέβασε όλα τα σόλο του Slash ακόμα κι αν δεν ξέρει να παίξει το Wonderwall. Με δυο λέξεις, είναι rawk!
Μια που είπα rawk, το πρώτο πράγμα που θα κάνω όταν γίνω παγκόσμιος δικτάτορας (ή μάλλον το δεύτερο, γιατί το πρώτο θα είναι να γαμήσω τη Hayley Williams) θα είναι να απαγορεύσω κάθε είδους αναπαραγωγή αυτού του τραγουδιού:

Η αλαζονεία του Μπόνο, όπως θα έλεγε κι ο Freddie Mercury, sends shivers down my spine. Η αδερφή μου το λατρεύει.
Και να σκεφτείς ότι υπάρχει τραγούδι με το ίδιο όνομα, την ίδια περίπου περίοδο, που γαμεί πάτους. Στο And Justice ήταν αν θυμάμαι καλά. Πείτε ναι στους καβαλάρηδες της αστραπής, όχι στον καβαλάρη του καλαμιού.
Εγώ μια φορά θέλω να γαμήσω τον πάτο της Hayley Williams.
Αυτό ακριβώς. Τίποτε άλλο.
Υ.Γ: Ο πρώτος που θα βρει πόσες φορές είπα τη φράση "θέλω να γαμήσω τη Hayley Williams" ή κάποια παραλλαγή της κερδίζει ένα υπογεγραμμένο αντίτυπο από το soundtrack του Αίσχους. Εγώ θα το έχω υπογράψει. Τρέχτε όσο προλαβαίνετε.
Αυτά, και να προσέχετε μην χρειαστεί να πάτε τουαλέτα σε αεροπλάνο και κάποιος έχει τη φαεινή ιδέα να μιμηθεί το Στάθη.

40 σχόλια:

  1. Μπάζο είναι. Χλωμή σαν βαμπίρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπε αυτός που ακούει Χατζηγιάννη.

      Διαγραφή
    2. συμφωνώ με το "πτυσσόμενο κοντάκι"....και χλωμή και φλωρο-emo......ούτε για casting με ψηλές πολύχρωμες κάλτσες δεν κάνει....της πετάς όξω το αργαλείο και αρχίζει να κλαίει

      Διαγραφή
    3. Πτυσσόμενο κοντάκι ;;;;;;;;;;

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    4. Κάπου εδώ θα έπρεπε να πω ότι όλο αυτό το άρθρο ήταν μια σκευωρία για να κάνω τον Γαμιά της Κρήτης και τον Ιμπιζολάτρη να συμφωνήσουν μια φορά μεταξύ τους, αλλά όχι. Πραγματικά θέλω να τη γαμήσω. Ίσως να με έδερναν μικρό, δεν ξέρω.

      Διαγραφή
    5. Thomas, μην τους ακούς. Μια χαρά είναι η κοπέλα.

      Διαγραφή
    6. Οπότε μέχρι στιγμής είμαστε 3 υπέρ, 2 κατά και 3 λευκά/άκυρα/δεν το έθιξαν καν. Μ'αρέσει.

      Διαγραφή
  2. και επίσης έπρεπε να απαγορεύεται οτιδήποτε έχει να κάνει με το Ρ.Α......θα τρίζουν τα κόκαλα του Παραρά....στάνταρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δε σκέφτομαι κάτι με τα αρχικά Ρ.Α. που να με αρέσει, θα εφαρμόσω την πρότασή σου.

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά είναι. Προχώρα. Καιρός να ξεπεράσεις την Μπιγιονσέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και κάποιος που με καταλαβαίνει γαμώτη μου.

      Διαγραφή
  4. γεια!!
    φοβερο το μπλογκ σου μικρε! μου αρεσει ετσι οπως τα λες!
    εγω ειμαι ο Στεφανος.
    αν θες γινε μελος στο μπλογκ μου.
    thanx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ε; Ας κάνουμε μια αναδρομή στο παρελθόν:
      Stefanos Max 11/12/12 13:11
      another trash blog.
      γεμισαμε απο βλαχοκαγκουρες μπλογκερ.
      καλα το url παιζει να ειναι το πιο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ που εχω δει ποτε.
      Πώς αλλάζουν έτσι οι άνθρωποι, ε;

      Διαγραφή
    2. Μάλλον τον επισκέφτηκε το πνεύμα των χριστουγέννων στο ενδιάμεσο...

      Διαγραφή
    3. Ή αυτό, ή σκέφτηκε να έρθει να ψαρέψει πελατεία, οπότε ή είναι ηλίθιος ή θεωρεί εμένα ηλίθιο.

      Διαγραφή
  5. Επίσης κατά τις απαγορεύσεις θα πρέπει να απαγορεύται να λες τις λέξεις ροκ και μέταλ (σε όλες τις παραλαγές τους) και να κάνεις και συγκρίσεις/αναφορές σε συγκροτήματα.

    Αγοράκλα μου... Δεν το χεις! Σόρρυ, ξέρεις πόσο σε αγαπώ (καλά όχι και τόσο, δεν ξαπερθενεύω και αγόρια, μη κοιτάς το κόκκινο μαλλί, για αντιπερισπασμό είναι) αλλά μανίτσαμ, είσαι του mainstream. Η μουσική που ακούς είναι mainstream, οι γνώσεις σου είναι mainstream. Τα χε πει και η ephee στα "Πιο Γαμάτα Τραγούδια των 90s".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Αλλά δεν βλέπω γιατί αυτό είναι κακό.

      Διαγραφή
  6. Πρώτον και κυριότερον, ποιος το είπε το "I got 99 problems but a bitch ain't one";;;
    http://www.youtube.com/watch?v=bJGkt3BaHJQ

    Δεύτερον, δεν είσαι μοναδικό μέλος της Ελληνικής Λέσχης Κατά Φαντασίαν Γαμιάδων της Μπιγιονσέ! Το Χωστήρα που τον πας, τόσο καιρό τσακωνόσαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ από πού θα έπρεπε να το ξέρω αυτό; Ο Χωστήρας αποχώρησε οικειοθελώς από τη Λέσχη (αλήθεια, η Πρώτη Κυρία τι κάνει;)

      Διαγραφή
    2. Ρε ηλίθιε, ο Jay Z το είπε πριν από αυτόν που μου έστειλες. Ότι κι ο ίδιος το έκλεψε το έκλεψε, αλλά να κοιτάς τα δεδομένα πριν πουλήσεις μούρη.

      Διαγραφή
    3. Τι λες ρε, πριν από τον Ice-T;

      Διαγραφή
    4. Ο Jay Z το έκλεψε από τον Ice T, κι αυτός ο Hugo το έκλεψε από τον Jay Z. Συνεννοούμαστε;

      Διαγραφή
    5. Εντάξει, είμαι μαλάκας, του Ice-T ήθελα να σου στείλω, γράψε λάθος, αλλά αυτή η έκδοση είναι η πιο ωραία

      Διαγραφή
    6. η Πρώτη Κυρία αποχώρησε από τη ζωή μου και εγγράφηκε στη "λέσχη αξιόλογων πρώην του Χωστήρα", που αριθμεί μόλις 3-4 μέλη

      Διαγραφή
    7. Λυπάμαι που το ακούω, κρίμα και τέθοια.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος23/1/13 15:30

    Δεν θα πω κακία μόνο και μόνο επειδή κάνεις προσπάθεια απότοξίνωσης από τη Μπιγιονσέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με υποστηρίζεις. Ήμουν στο τσακ από το να βγαίνω στο δρόμο και να ζητάω μισόευρα για να πάρω μια τυρόπιτα.

      Διαγραφή
  8. Εγώ πάλι κατάλαβα ότι θες να γαμήσεις την Haley Williams. Κι ας μην μας το λες σε κανένα ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς το συμπέρανες αυτό;

      Διαγραφή
    2. Κάτι μου λέει ότι η ανορθογραφία ήταν επίτηδες για να δηλώσεις ότι η Hayley είναι χάλι, οπότε άσ'το.

      Διαγραφή
    3. *Williams. Δεν έχω τίποτα με το κορίτσι αν και θεωρώ το συγκρότημα της λίγο overhyped (εντάξει, δεν σκίζει όσον αφορά την πρωτοτυπία η μουσική των Paramore).

      Διαγραφή
    4. Ναι, για τη μουσική τους κι εγώ δεν έχω να πω πολλά.

      Διαγραφή
  9. Μα τον Θορ και μα τον Οντιν, δεν είναι και ασχημη η Hayley! Ευχαριστώ για την γεύση από Valhala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμμερίζομαι τον "πόνο" σου, θωμά. Γενικά το κόκκινο (ακόμη και το μη-φυσικό) σε γυναίκα την ανεβάζει. Επίσης σαν κόκκινο τείνει να τραβάει βλέμματα. Η συγκεκριμένη θα ήταν μια χαρά για μία πριβέ πρόβα (πριβέ-πρόβα...) if you know what I mean.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που έχω παρατηρήσει με τις συμμαθήτριές μου είναι ότι πέρσι γίνανε όλες κοκκινομάλλες και φέτος ξαναγύρισαν στο φυσικό τους, γιατί το έκανε η Ριάνα, η Μελέτη και δεν ξέρω γω ποια άλλη πουτάνα σελέμπριτι, κι η μόνη που έχει μείνει φέτος είναι εντελώς τελείως μπάζο για να σωθεί από το χρώμα. Δε βαριέσαι.

      Διαγραφή
  11. έλα που έχουμε και προτιμήσεις οι υπεργαμιάδες... μια χαρά είναι η γκόμενα και δε δέχομαι αντιρρήσεις!

    εγώ πάλι θέλω να γαμήσω κι άλλες αλλά δε βγάζω λίστα, γιατί θα γεμίσει 3 τόμους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έκανα καινούρια ανάρτηση που δεν εμφανίζεται πάλι στο μπουρδέλο το μπλόγκερ, άμα θες μπούκαρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.