Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Less is more

Η μαθηματικού μου είναι κατά πάσα πιθανότητα η πιο βαρετή γυναίκα στον κόσμο.
Και αυτή η κατηγορία είναι πολύ βαριά όταν την εκτοξεύω εγώ, γιατί εγώ είμαι ανώμαλος και λατρεύω τα μαθηματικά. Θα μπορούσα να λύνω ασκήσεις διαφορικού λογισμού μόνο και μόνο για να περνάει η ώρα μου. Κι όμως, όταν μπαίνει αυτή η γυναίκα στην τάξη και αρχίζει να παραδίδει, εγώ προτιμώ να ακούω την μπροστινή μου να μου αναλύει για άλλη μια φορά γιατί θέλει να μπει στη ΣΤΥΑ ή σε κάποια σχολή πολεμικής αεροπορίας τέλος πάντων, δε με νοιάζει στην τελική (σε περίπτωση που αναρωτιέστε, οι λόγοι της είναι ότι α) είναι στρατόκαυλη και β) κάτι έχει να κάνει με την ιδέα των γυμνασμένων και μπρατσωμένων Ικάρων χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος).
Κι όμως, αυτή η γυναίκα, που θα μπορούσε να σου λέει ότι χθες το βράδυ την πήρε τηλέφωνο η (για να δω τώρα, θα βρω κάποια πρωτότυπη θεότητα του σεξ να βάλω ή θα καταλήξω πάλι στη Μπιγιονσέ και θα με κοροϊδεύει πάλι ο κόσμος; Χμ...μ...μ...ε...λοιπόν, θα με κοροϊδεύει πάλι ο κόσμος) Μπιγιονσέ και της ζήτησε να της κάνει κονέ μαζί σου κι εσύ να κοιτάς το ταβάνι με ειλικρινές ενδιαφέρον, έχει χαραχτεί τόσο βαθιά στη μνήμη μου και τον ψυχισμό μου που όταν πάθω Αλτσχάιμερ πρώτα θα ξεχάσω πώς με λένε και μετά αυτήν. Κι ο λόγος είναι ότι αυτή η γυναίκα βάζει πενήντα κιλά κολόνια.
Για να καταλάβετε πόσο πολύ έντονα μυρίζει αυτή η κολόνια που βάζει, θα σας πω ότι αν ήμασταν εγώ κι αυτή σε ένα λεωφορείο με 150 τύπους που γυρνάνε από τη Διεθνή Έκθεση Τζατζικιού, θα την αναγνώριζα από τη μυρωδιά. Ίσως αυτή η κολόνια να είναι ο λόγος που είναι ακόμα γεροντοκόρη. Εκτός του ότι είναι η πιο βαρετή γυναίκα στον κόσμο. Σας έχω πει ποτέ πόσο αγαπάω τους καθηγητές μου;
Και τι μας ενδιαφέρει εμάς που εσένα σε κάνει μαθηματικά μια γεροντοκόρη που οι σωλήνες στο σπίτι της αντί για νερό βγάζουν Chanel νούμερο 5, θα μου πείτε. Αναφέρω την εν λόγω καθηγήτρια slash στρατηγό στον πόλεμο κατά της αϋπνίας γιατί θέλω να θίξω ένα θέμα. Τις υπερβολές που κάνουν μερικοί άνθρωποι ή μάλλον πάρα πολλοί άνθρωποι στην προσπάθειά τους να καλλωπιστούν.
Και μια και ξεκινήσαμε με την κολόνια, ας πούμε λίγα πράγματα γι'αυτήν. Την κολόνια την εφηύραν οι Γάλλοι. Οι Γάλλοι, όπως όλοι ξέρουμε, είναι ο πιο λιγδιάρης, βρωμιάρης, γλοιώδης λαός του πλανήτη, που η μόνη θετική συνεισφορά τους στην ιστορία της ιστορίας ήταν ο Αστερίξ. Οι Γάλλοι, λοιπόν, στις ωραίες εκείνες εποχές που συνηθίζουμε να αποκαλούμε Μεσαίωνα, δεν είχαν τρεχούμενο νερό στα σπίτια τους, με αποτέλεσμα να έχουν όλοι εκείνη την ωραία μυρωδιά του λοκατζή που είναι εδώ και δύο μήνες σε αποστολή στο Πακιστάν.
Έτσι, λοιπόν, για να καλύψουν τη μπίχλα τους, έφτιαξαν ένα υγρό με έντονη μυρωδιά και λούζονταν με αυτό, και ξαφνικά ευωδίαζαν (πάντα με τα στάνταρ των Γάλλων, του πιο μπιχλιάρη λαού του πλανήτη). Πλέον όμως έχουμε δύο χιλιάδες και δώδεκα, και είμαστε στο δυτικό κόσμο, οπότε μπορώ να υποθέσω ότι όλοι έχουμε νερό στο σπίτι μας, κι άρα ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΗ ΜΠΟΧΑ ΜΑΣ ΜΕ ΚΟΛΟΝΙΑ!
Δεν είμαι τελείως κατά της κολόνιας. Κάποιες μυρίζουν ωραία. Κι εγώ βάζω κολόνια σχεδόν κάθε μέρα. Η διαφορά είναι ότι έχω το ίδιο μπουκάλι από την Πρωτοχρονιά και δεν προβλέπεται να μου τελειώσει κάποια στιγμή σύντομα, ενώ η καθηγήτριά μου έχει κάνει ειδική συμφωνία με το εργοστάσιο για να την αγοράζει σε τιμή χοντρικής.
Η επόμενη στάση μας στο ταξίδι στον μαγευτικό κόσμο του υπερβολικού styling είναι η κομμωτική. Σε αυτό το θέμα, μπορεί κάποιος να πει με ασφάλεια ότι οι γυναίκες είναι θεοπάλαβες. Όσες έχουν σγουρά μαλλιά τα ισιώνουν, όσες έχουν ίσια μαλλιά τα σγουραίνουν, όσες είναι μελαχρινές γίνονται ξανθιές, όσες είναι ξανθιές γίνονται μελαχρινές, μελαχρινές και ξανθιές γίνονται κοκκινομάλλες, και φυσικά όλες μαζί βάζουν πέντε δισεκατομμύρια τόνους λακ και θα γεμίσει η ατμόσφαιρα χλωροφθοράνθρακες και θα γίνει η τρύπα του όζοντος σαν τον κώλο της μάνας του μέσου Έλληνα διαιτητή και θα βγει ο Αλ Γκορ και θα μας κυνηγάει με το Καλάσνικοφ αλλά εντάξει, δε γαμιέται; Αυτά είναι συνηθισμένα πράγματα.
Και μετά υπάρχουν τα λιγότερο συνηθισμένα πράγματα:

Επειδή όμως ο πολύς κόσμος δε βλέπει κάθε μέρα τη Lady Gaga στο λεωφορείο, ας δούμε μερικές μάστιγες της σύγχρονης κομμωτικής που επηρεάζουν τον απλό καθημερινό κόσμο.
Αυτή η κοπέλα καθόταν μια χαρά ωραία ωραία και κάπνιζε ανέμελα το τσιγαράκι της, μέχρι που της επιτέθηκε μια άγρια ξυριστική:

Αυτή εδώ πάλι απολαμβάνει την καινούρια της δουλειά σαν κινητό χρωματολόγιο της Βερνιλάκ:

Όσο για αυτήν εδώ, υποθέτω ότι απλά είναι η κόρη που έκανε ο Άξελ Ρόουζ με την Ντάλια Χατζηαλεξάνδρου:

Ναι...έτσι όπως μου αρέσουν...καθόλου εξτράβαγκαντ.
Αλλά φυσικά δε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για υπερβολικό στάιλινγκ και τέθοια χωρίς να αναφερθούμε στο μακιγιάζ. Θυμάμαι εκείνη τη θεατρική παράσταση που συμμετείχα, στην οποία η πλειοψηφία των συμμετεχόντων ήντουσαν γκόμεναι (αυτός ήταν άλλωστε κι ο λόγος που συμμετείχα). Τη μέρα της παράστασης είχαν μαζευτεί όλες γύρω από ένα τραπέζι στα παρασκήνια (δηλαδή μια διπλανή ξέμπαρκη αίθουσα) και βάφονταν, κι είχαν φέρει όλες τα συμπράγκαλά τους μαζί, και τι ήταν όλο αυτό; Μαλάκα μου, όλες αυτές οι αποχρώσεις δεν παίζει να υπάρχουν στη φύση.  Το μόνο που έλειπε από εκεί μέσα ήταν ο Μπομπ Ρος, που με το πινέλο βεντάλια θα βάλει ένα χαρούμενο δεντράκι εκεί πίσω. Ναι. Ένα χαρούμενο δέντρο. Μα φυσικά δεν πρέπει να είναι μόνο του. Θα του φτιάξουμε λίγα ακόμα για συντροφιά. (Η ατάκα με τον Μπομπ Ρος και τα βαφτικά δεν είναι δικιά μου έμπνευση αλλά δε θυμάμαι και ποιανού είναι και δεν έχω την παραμικρή όρεξη να πάρω όλα τα μπλογκ σβάρνα για να τη βρω. Όποιος έχει τη μύγα, να τη φέρει πίσω).
Θυμάμαι επίσης μια άλλη καθηγήτρια που με έκανε έκθεση, αρχαία, ιστορία και δε θυμάμαι τι άλλο στην τρίτη γυμνασίου. Αυτή η γυναίκα για κάποιον λόγο που ακόμα δεν έχω καταφέρει να εξηγήσω ερχόταν στο σχολείο, εννιά η ώρα το πρωί, με μπλε σκιά στο μάτι. Τι διάολο; Είχε βγει για κλάμπινγκ και ξαφνικά διακτινιζόταν μέσα στην τάξη; Περίεργα πράγματα.
Μια τελευταία ανάμνηση που μου έρχεται στο μυαλό ήταν ένα φοβερό νούμερο που είχαμε στα αγγλικά όταν έδινα Lower. Η αγαπημένη της φράση ήταν "αχ, κύριε, δεν το κατάλαβα", και ήταν φυσικό, αφού η λακ είχε εισχωρήσει τόσο βαθιά που της δηλητηρίαζε τα εγκεφαλικά κύτταρα. Αλλά αυτό που ακόμα με στοιχειώνει από αυτή την τύπισσα ήταν αυτό το ολοφύσικο αποτέλεσμα της ορθολογικής χρήσης του μέικαπ που της έκανε μια επιδερμίδα στο χρώμα του φραπέ γλυκού με γάλα.
Ναι, όλοι έχουμε δει τα "ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΔΕ ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΕΛΕΜΠΡΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ" ποστ στο Φέισμπουκ και ναι, όλοι τρομάξαμε όταν είδαμε πώς είναι η τάδε πουτάνα σελέμπριτι χωρίς μακιγιάζ (πολύ καλύτερη από μερικές που ξέρω, πάντως). Ο λόγος, όμως, που αυτές οι πουτάνες σελέμπριτι είναι ωραίες με το μακιγιάζ, εκτός φυσικά της Lady Gaga για την οποία όλη η χρονιά είναι Halloween, είναι ότι έχουν επαγγελματίες μακιγιέζ πάνω τους, κι οι επαγγελματίες ξέρουν που να σταματήσουν, γιατί αυτή είναι η δουλειά τους, κι άμα βγει η τραγουδιάρα για βόλτα στο κόκκινο χαλί και μοιάζει σαν κλόουν σε παιδικό πάρτι θα πάρουν πόδι και θα ψάχνουν να βρουν δουλειά και δε θα βρίσκουν και θα πεθάνουν της πείνας ή θα βγουν στο πεζοδρόμιο ή θα πουλάνε πρέζα ή κάτι τέτοιο.
Εσύ, πάλι, που βάζεις τρία κιλά στόκο στη μάπα σου για να παριστάνεις ότι μοιάζεις με την προαναφερθείσα πουτάνα σελέμπριτι, απλά γίνεσαι ακόμη πιο μπάζο απ'ότι ήσουν. Στέι νάτσουραλ, γκερλς. Στέι νάτσουραλ. (-Α, αφού είναι να στέι νάτσουραλ, τότε δε χρειάζεται πια να ξυρίζω τα πόδια και τις μασχάλες μου. Ούτε να χτενίζομαι. Ούτε να βουρτσίζω τα δόντια μου. -Όχι τόσο νάτσουραλ. Βασικά ξες κάτι; Γάμησε όλα όσα είπα. Πάω να ληστέψω τις αποθήκες της Λορεάλ).
Αυτά, και καλά Χριστούγεννα.

29 σχόλια:

  1. Πίστεψε με, αν δεις τις συμμαθήτριές σου χωρίς make-up ορισμένες δε θα τις γνωρίζεις, μη σου πω ότι αν πέσουν στα τέσσερα, αντι να τις πηδήξεις θα τους πετάξεις ένα φρίσμπι και θα τους δώσεις μπισκότο αν το πιάσουν στον αέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα και άστα τα φιλοσοφικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο Master-G θα ήταν πολύ περήφανος για το τεκνο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουλάχιστον με όλο αυτό το χρωματιστό μαλλί, τη βαμμένη μούρη και τα πολυπολύχρωμα ρούχα ξέρουμε πως βλέπει τα πράγματα κάποιος που έχει πάρει LSD (χωρίς τους δράκους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/12/12 17:11

    Oρισμένες βάφονται με τέτοιο τρόπο,που θέλω να τους πώ,ότι έχω ένα λυκόσκυλο,αν θέλουν να το φέρω να τσακωθούνε...Δεν υπάρχει τίποτα πιό σέξυ στη γυναίκα από το απλό...και όπως έλεγε και ο πατέρας μου,την όμορφη γυναικα την βλέπεις το πρωί που ξυπνάει...
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυκόσκυλο, ε; Δεν μου το φέρνεις από εδώ να οργανώσω καμιά κυνομαχία;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/12/12 17:48

      Η Σίμπα μου είναι Γερμανικό ποιμενικό και υπέροχη...αν είναι για κυνομαχίες με ''σκύλες'' του είδους που λέμε,τότε κερδίζει με διαφορά η Σίμπα :p

      Διαγραφή
    3. Βάζω εκατό χιλιάδες που δεν έχω στη Σίμπα.

      Διαγραφή
  6. Δύο παρατηρήσεις:

    Η κολώνια έρχεται από την Κολωνία κι ήταν αρωματισμένο οινόπνευμα (για πλύσιμο χωρίς νερό- εξ ου και λέγεται eau de Cologne). Οι Γάλλοι εξέλιξαν το παρφάν (parfum) που, όντως, μπορεί να αποβεί θανατηφόρο.

    Το βάψιμο, το κούρεμα, τα χρώματα έχουν μια σημειολογία της Μόδας που δε σχετίζεται με το να είμαστε όμορφες για τους άνδρες αλλά με το στυλ. Όλες γνωρίζουμε πως οι άνδρες θέλουν λευκό t-shirt/ blue jeans- (κι από μέσα στρινγκ -ζαρτιέρα). Οι γυναίκες ντύνονται για τις άλλες γυναίκες· γδύνονται για σας.

    Καλά Χριστούγενα
    - αλλά γιατί από τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "οι γυναίκες γδύνονται για τις άλλες γυναίκες" έχει και δεν έχει λογική ταυτόχρονα.
      Υ.Γ: Στην εποχή του υπερκαταναλωτισμού τα Χριστούγεννα γιορτάζονται πάντα ένα μήνα πιο πριν.

      Διαγραφή
  7. Για τον ίδιο λόγο που δε μπορείς να βαφτείς το ίδιο όταν πας για κλάμπινγκ με όταν πας για δουλειά το πρωί, και δε μπορείς να φορέσεις τα ίδια ρούχα στις ανάλογες περιπτώσεις, δε μπορείς να βρωμάς και βραδυνό άρωμα πρωινιάτικο γιατί θα ξερνάνε πάνω σου οι περαστικοί. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κοίτα, δεν ξέρω τη διαφορά μεταξύ πρωινού και βραδινού αρώματος, ξέρω μόνο ότι αν βάλεις πέντε κιλά στο πέρασμά σου θα πεθάνουν όλοι οι κάτοικοι της πόλης από ασφυξία.

      Διαγραφή
    2. Ασχετο σχολιο alert: Ephee, αναγνωστης απο το καλοκαιρι του μπλογκ σου (μην εχοντας σχολιασει ποτε - βασικα ουτε καν στο σαιτ δεν εμπαινα, απο Google Reader σε διαβαζα), δε προλαβα να στειλω mail για προσκληση στο ιδιωτικο πλεον μπλογκ. Μπορει να γινει κατι;

      [Θωμα, για να μη παραπονιεσαι, σε σενα ειμαι long time αναγνωστης, απο εποχες Pathfinder ακομα! :P ]

      Διαγραφή
  8. Δεν την ξέρω την wannabe αεροπόρο συμμαθήτρια σου, αλλά δεν θα αντέξει για πολύ πες της. Ή από μπράτσα Ικάρων θα πάει ή από φωνακλά στρατηγό. Ξέρω έναν φωνακλά στρατηγό Αεροπορίας on the making.
    Τέσπα, εις το θέμα μας. Έχω δει μια κοπέλα με ξυρισμένο μαλλί κατά το ήμισυ. Αφήστε το ξύρισμα μαλλιών για την Βίσση!
    Το υπερβολικό μακιγιάζ μου έδινε πάντα την εντύπωση ότι έχει ανοίξει πρόωρα το Τριώδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε αυτή είναι παλαβή. Να γίνει διοικήτρια θέλει. Όσο για το σχόλιο για τη Βίσση, αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι δε θα έπρεπε να υπάρχει Βίσση.

      Διαγραφή
  9. Πότε θα περάσεις τα 16??? Με αρέσουν τα σημερινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς όταν λες τα 16, γιατί ηλικιακά έχω περάσει τα 17 από τον Αύγουστο.

      Διαγραφή
    2. Nice, nice...Let the adulthood flow into you.

      Διαγραφή
  10. Λένε ότι όταν ένα άρωμα ταιριάζει απόλυτα με σένα τότε εσυ δε το μυρίζεις. Αυτό θα έχει πάθει η καθηγήτρια σου!! Προσπαθεί να το μυρίσει..

    Τώρα αλλάζουμε το χρώμα των μαλλιών μας γιατί είμαστε νευρασθενικές και κάτι πρέπει να αλλάξουμε! Η εσάς ή το μαλλί. Προτιμούμε το δευτερο!

    Η ζωή είναι τόσο όμορφη εαν έχεις το ουράνιο τόξο στα βλέφαρα σου...

    Καλημέρα (με χαριτωμένο πετάρισμα βλεφαρίδων)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προοπτική σου με ιντριγκάρει. Το χαριτωμένο πετάρισμα βλεφαρίδων με ιντριγκάρει περισσότερο.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος3/12/12 14:00

    Με τα σάπια αρώματα έχω κι εγώ πρόβλημα, αλλά ρε φίλε οι συμμαθήτριες με το στόκο στη μούρη έχουν πολύ πλάκα δεν θα έπρεπε να τις κράζεις αλλά να τις παροτρύνεις με σθένος ώστε να γίνονται πιο καρνάβαλοι κάθε μέρα και εσύ να μπορείς να διασκεδάζεις εις βάρος τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά τα λες αγορίνα μου.

    Να αναφερθείς μελλοντικά και στην μασχαλόβρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξέρετε, πολλές φορές συμβαίνει τα σχόλια να είναι ακόμη πιο έξυπνα, εύστοχα ή ουσιαστικά από την εγγραφή καθεαυτή. ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν σας έρθει καμιά εξυπνάδα, κρατήστε την για τον εαυτό σας.